Tuesday, September 23, 2008

Kurangkan paras Gula dalam Darah

Pememuan terbaru oleh para scientists di Bangalore India menemui Air Kencing Lembu bole mengurangkan paras gula dalam darah.

Kajian oleh Professor K Jayakumar dari Government Veterinary College Bangalore mengatakan Air Kencing Lembu menpunyai anti-diabetic properties.

Bercakap kepada pemberita .......

http://in.news.yahoo.com/ani/20080607/r_t_ani_nl_nri/tnl-cow-urine-as-anti-diabetic-drug-d03182a.html


video

P/S
Jangan pulak ada yang pergi tadah air kencing lembu untuk mengubat penyakit kencing manis

4 comments:

Tie said...

Laa...siap pulak nakkan air kencing lembu tu? Banyak lagi ubat dan herba yg mujarab..Macam2 hal...

hashim habeed said...

Dah kajian sains cam tu mungkin dia orang nanti buat pill urine lembu. Geli tekak nak telan...

dijahsaad said...

Eiii...kita pikirlah senirik. Dulu kan, masakecik ada org *bukan islam* suggest saya telan anak tikus yang merah2 - baru lahir..eeeewww, jangan harap la saya nak buat benda2 gila nih.hehe

hashim habeed said...

Telan baby tikus... Fuh giler ni sapa yang telang

Tekan

Tekan

Loading...