Wednesday, June 18, 2008

FORUM HUJAH DITV9

Rancangan Hujah di TV9 selama 30 minit menbawa ahli panel dari Pas iaitu Yang Berhormat Mahfuz Dun Pokok Sena & Panel BN YB Datuk Aziz MP Sri Gading, dipengerusikan Dr Agus Yusuf.

Perbincangan yang sungguh Menarik dan seharusnya Tahniah ditujukan kepada YB Pokok Sena dengan ertikata Pulun Habis YB Sri Gading. Juga ucapan tahniah kepada Ar Agus yang begitu bagus menjadi pengerusi.

Mungkin kah rancangan ini akan diban?? tengok klip dari you tube
(Thank to jundumay for the clips)

Part 1


Part 2


Part 3

3 comments:

Anonymous said...

aziz ni dah nyanyuk!
cakap pun mcm org xde otak..
lain kali prepare la sikit....
baru la tak nampak bodoh thp cipan.
klu nk beta mahfuz pn biar la btl..
ni merapu mcm monyet.....
ye la...mcm monyet la!!!!
kalau mcm manusia yg dianugerahkan akal & hidayah, xla jwb bongok thp tapir....
lantak ko lerr....

luna said...

yb BN ni explain ler camne pun..rakyat dh x percaya dh....

Anonymous said...

Dah rakyat nak percaya mcm mn?
rakyat yg percaya tu rakyat yg bodoh je....
tgk la cara dia jawab tu...
mcm bongok je.....

siaran tv ni,...kalau satu pihak je boleh bercakap.....baik tak payah siar la....

kalau korang rasa korang betul...korang panggil la barua2 korang yg tuduh tu, bersemuka dlm tv "live"......

pastu time2 nk keluar kebenaran tu jgn potong kabel lak....
siaran tergendala la...kabel kena curi la...urat leher terputus ms bercakap la.....

dah bende tak betul..mmg org akan beta......

skrg ni Allah dh byk menzahirkan kebatilan yg berlaku di malaysia ni.....

tp korang sokong gak....diorg bt perkara yg membenarkan arak, judi, maksiat (larangan)...korang sokong diorg ..itu membangkang perkataan Allah namanya....

Al-Quran tu lah kalamullah.....
Kitab Allah dlm tu terang2 melarang semua perkara di atas..
sbb tu la korang ni , org pggl golongan yg melawan Islam....bila dah lawan Islam, korang ni org pggl apa?

sedarlah...bertaubatlah...
mintak ampun ngn Allah, bertekad tidak mau mengulanginya, menyesalinya dgn sepenuh hati....

Semoga kita dikurniakan hidayah & petunjuk oleh Allah & kembali menunaikan suruhannya & meninggalkan larangannya..

Tekan

Tekan

Loading...