Thursday, June 26, 2008

Rakyat Sabah perlu Terima Kasih kat SAPP

Bila Presiden SAPP Yong Teck Lee memutuskan hilang kepercayaan terhadap Pak lembik Lah maka macam macam kecaman yang diterima oleh SAPP sehingga ramai yang mengatakan bahawa mereka akan hilang "sleeping partner" dalam BN.
Mungkin disebabkan terlalu selesa dengan jawatan dan pelbagai imbuhan yang diterima oleh MP diSabah menyebabkan mereka terlupa masalah yang dihadapi oleh penduduk di kawasan kawasan pendalaman. Begitu juga masalah pendatang asing. Masalah Pengangkutan, Masalah Royalti dan macam macam masalah.

Bila saja Presiden SAPP mengemukakan usul tidak percaya terhadap PM, maka berjuta juta ringgit dilontarkan ke SABAH jalan raya baru, Jalan Turap baru, dan pelbagai additional Budget diperuntukan untuk Sabah. Terbaru Najib akan mengempur pendatang asing diSabah. Semua tindakan ini hanya diambil selepas SAPP mengusulkan Undi tidak percaya kepada PM.

Apakah rakyat Sabah mampu menerima segala peruntukan tambahan @ Instant money atau instant action sekiranya SAPP tidak bersuara,
Maka Rakyat Sabah seharusnya berfikir siapa yang membantu untuk memaju dan membantu mereka BN atau SAPP ??

3 comments:

Syam said...

biasa la tu. macam bagi gula-gula kat budak2. asal nangis bagi gula2. apa ingat kita ni budak kecik ape?

cheers,

syam @ http://aeropama.blogspot.com

Anonymous said...

Gula Gula pemangkin kemarahan rakyat kot....

adie said...

biasa arr tu.taktik ambik hati. kita semestinya terim kasih, bukan sahaja pasa SAPP, tapi juga pada pakatan rakyat. kerana suara mereka lantang merekalah Keraaan sekarang kelam kelibut.

Tekan

Tekan