Thursday, July 17, 2008

DeMo-KeRaT-SiH

Tadi semasa menonton Telibesen sempat tengok 3Suku rancangan Kelentong utama pukul 8.00 sempat mendengar ulasan dari Ketua Mafia Negara Musa hassan berkata penangkapan DSAI mengikut prosedur prosedur yang betul.

"adalah satu amalan biasa dalam siasatan kes jenayah dan dibuat mengikut proses undang-undang, kata Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan.
Beliau berkata adalah menjadi amalan kepada semua pihak termasuk Anwar, selaku tertuduh untuk tampil dan memberikan keterangan bagi membolehkan polis membuat siasatan secara adil.

“Polis tahu apa yang mereka lakukan dan polis hanya jalankan tanggungjawab bagi menyiasat kes ini,” katanya kepada pemberita sejurus tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), di sini petang ini dari Brunei.

Kenapa pula DSAI sahaja yang kena waran tangkap ? Sedangkan terdapat beberapa kes termasuk membunuh diatas nama TPM Datuk Najib. Kenapa Najib tidak dilokap untuk satu malam?
Malah Musa Hassan sendiri menpunyai kes jenayah rasuah kenapa tidak ditahan dilokap untuk siasatan ? Malah jenayah kesalahan seksyen mereka ini semuanya perlu ditahan dilokap untuk siasatan lanjut.

Kebanyakan ketua kerajaan malaysia terlibat dan terdapat tuduhan dalam pelbagai jenayah, salah guna kuasa, rasuah maka kemana arah Malaysia ni nak pergi ?

dah kalu Bapak Kencing berdiri tak hairan anak Kencing Belari

3 comments:

Mr penyubiru said...

huhu..pedas pedas..

EbookFree said...

kalau nak ikut hukum, salah tangkap orang tanpa sebab dan tanpa soal siasat... tapi bagi aku plak sume ni lakonan orang2 tertentu yang takut periuk nasik diorang kena block, lagi satu diorang takut kejahatan diorang diketahui umum... tanda2 kiamat dah muncul lama dah... salah satu nya fitnah besar-besar akan berlaku... aku tuduh hang, hang tuduh aku balik... macam tu la sampai kiamat....

Anonymous said...

benornya...bukan gitu...

kalu dah ayoh kencing diri...
anok kencing belan noppak la....

satu lg.....
pedas tu mmg pedas la....
pasal pedas benda yg benor.....

Tekan

Tekan

Loading...