Thursday, August 28, 2008

FCUK Stremyx Services


Bismilahi Rahmani Rahim

Selepas Sebulan ++ melancarkan mogok terhadap TM streamyx, Finally komplen saya telah diatasi dengan rebet yang akan dikembalikan di bil yang akan datang. Anggaran dalam Rm 50

Melanggan stremyx dengan kapasiti 1Mbps dengan bayaran Rm 77/sebulan. Sejak kebelakangan ini mendapati speedometer test hanya mencapai antara 300 to 700 kbps sahaja. Bila aduan dibuat TM mengatakan 700 adalah standard mereka "FCUK".
Salah seorang teknikal mereka berkata oleh kerana saya memakai firewall, antivirus, spamguard menyebabkan connection saya slow, dan menyuruh saya remove semua protection tersebut. Apa gila punya cadangan.
Setelah saya melancarkan siri siri serangan makian & cacian dan melalui telepon sehingga mereka menaikan kapasiti download saya kepada 1mbps ++. tidak cukup dengan itu saya meminta ganti rugi sepanjang kegagalan mereka memenuhi kontrak perjanjian mereka.

No comments:

Tekan

Tekan