Friday, May 9, 2008

Bank masih memerlukan CTOS ?

Oleh kerana satu keperluan dalam urusan koperasi saya diarahkan membuka current akaun dibank islam, Maka saya pergi ke bank Islam Kemaman untuk mengambil borang membuka akaun. Bila melihat salah satu borang yang perlu saya tandatangan kosong ialah Persetujuan mendapat maklumat dari CTOS.
Saya tanya pegawai bank masih valid ke untuk membuka akaun perlu mendapat pengesahan CTOS? Pegawai kata Ya mesti kena isi.

?????????????????????????

Entah aku pun tak tahu apa nak cakap
hari tu kecoh kecoh bagai nak rak..... sekarang senyap je
Kenapa rakyat tidak diberitau status penyelesaiannya??
Fikir lah dulu nak buka ke tak ..... buka ke tak .....
buka ke tak .....
buka ke tak .....
Buka .........
tak ........
.................

3 comments:

eddyra said...

Bukan sekadar CTOS En hashim, CCRIS semua ada.. hantu betul ler.

Hashim said...

CCRIS kira ok la tu
Itu bank negara punya information

Anonymous said...

xpe....xpe....
nti gomen cipta satu lagi system..
KERENCOSS!
Ni, system utk species2 yg bahang duit rakyat.
Lagi byk tipu lagi byk mu org blh dpt...sape2 nk join blh la...

Lu pikir la sindiri!!!!

Tekan

Tekan

Loading...