Saturday, May 31, 2008

Ezam sudah masuk "Rumah Banglo"

Tak sempat nak update blog minggu ni sebab turun KL ada urusan kerja sikit.
Saya rasa antara berita gempak minggu ni adalah kisah Ketua Angkatan muda Keadilan Rakyat juga Pengerusi Mohamad Ezam Mohd Nor telah pun berhijrah ke Rumah Banglo. Mengkin sudah jemu berada di Rumah Teres (Seperti kata kata Zahid Hamidi). Menurut Mohd Ezam dalam politik apa apa pun bole terjadi siapa sangka Tun Mahathir bole keluar Unmo ?



Kalu melihat salah satu klip "tubekamu" berapi api kutuk Umno dengan pemimpin pemimpin umno alih alih masuk Umno. Maka bergembiralah Paklah and the geng yang mengunakan berita kemasukan ini sebagai batu loncatan untuk menunjukan kelemahan PKR. Ada yang menteri PKR semakin tenat, ada yang mengatakan PKR sudah tidak diterima rakyat dan banyak lagi. dan macam macam lagi.

Sekiranya kemasukan Ezam dalam Umno untuk memerangi Rasuah maka mungkin kita semua bolelah menunggu usaha usahanya untuk meneruskan tekanan Pelbagai kesalahan Rasuah diatas Laporan polis yang dibuat olehnya keatas Pak Lah, Tun Mahathir, Anak Pak Lah dan Anak Mahathir. Tetapi mampukah dia menekan Pak Lah and the Geng sekiranya berada dalam proksi yang sama.

Bagi saya sama ada Ezam masuk Umno atau keluar Umno tiada apa apa perubahan akan berlaku kepada kerajaan sekarang. Ibarat kata kalau yang keluar itu sememangnya racun didalam parti maka bertambah baiklah parti tersebut dan sebaliknya kalau yang keluar itu permata maka rugilah parti tersebut...


"Klip last part sound effect Toilet Flush very good"

Kita tinggalkan Ezam dengan perjuangannya "Dirumah Banglo barunya" Kalau dah duduk dirumah banglo tu ingat ingat la kat orang yang tinggal kat rumah teres ni....

(Ezam ,, Tanya skit bole takkan masuk Umno time time ni tak dapat apa apa habuan ??? orang orang biasa kat Gannu kita masuk Umno pun dapat pitis Rm 300 atas nama wang ehsan......)

Note : Thank to original klip posted

1 comment:

Anonymous said...

Bangang ni memang bangang!!
Bodoh tahap cipan!!
Cipan tak bodoh macam ni..

Lu pikir la sindiri!!!!

Tekan

Tekan

Loading...